Home / Tecnificació

Lluita

El programa de tecnificació de lluita olímpica es va crear a l’any 1997, des d’aquella data s’han aconseguit grans resultats destacant dos olímpics, medalles europees a diferents categories i medalles a jocs mediterranis, així com la participació en campionats oficials internacionals de part de lluitadors del programa. La necessitat de creació del programa sorgeix del nivell dels esportistes i tècnics de les Illes Balears amb la intenció de dotar d’uns majors recursos als esportistes.

El programa de lluita és la cúspide de la piràmide de tot el programa competitiu de la Federació Balear de lluita olímpica. Les diferents fases que ha de superar un lluitador són: iniciació, competició, seguiment, tecnificació i alt rendiment.

L’esperit final és que els esportistes puguin fer realitat el somni olímpic i que tenguin una implicació futura amb aquest esport i que finalment s’involucrin en el desenvolupament de nous lluitadors.

Criteris selecció lluita temp. 23/24

Veure més