Taekwondo

Són molts els motius que justifiquen l’existència d’un Programa de Tecnificació de Taekwondo a la nostra Comunitat Autònoma. Ja són 13 anys que duu funcionant i els mèrits aconseguits són nombrosos.

En la present temporada, la selecció Balear de Taekwondo ha aconseguit un gran nombre de medalles nacionals i a opens nacionals i internacionals de primer nivell.

Gràcies al Programa existeix la preparació adequada pels esportistes d’un esport olímpic com és el taekwondo, amb grans esportistes a les nostres illes i amb una trajectòria estivada de medalles nacionals i internacionals.

La creació del programa va venir de la necessitat de seleccionar, formar i preparar als esportistes dels diferents clubs de Balears que, una vegada superats els criteris de selecció establerts, passen a formar part del grup, fent amb ells un seguiment apropiat i de qualitat de la trajectòria i progressió.

El nostre gran objectiu és seguir aportant esportistes a la Selecció Nacional Espanyola, considerada una potència mundial.

Criteris de selecció de taekwondo temp. 23/24