GOIB GOIB
CA
Home / Tecnificació

Windsurf

L’any 2008 es va reprendre l’activitat d’aquesta modalitat que estava inclosa en tecnificació des de l’any 1998. En aquest any, es van valorar els resultats dels esportistes del club de vela Formentera que comptaven amb diversos pòdiums nacionals, europeus i mundials.

Aquests resultats es donen perquè Balears reuneix les millors condicions climatològiques per a la pràctica de la vela i el windsurf, així que amb els esportistes i l’entorn intentem aconseguir posicionar els joves esportistes de les nostres illes en el més alt nivell mundial d’aquest esport i tornar a tenir un representant en futurs jocs olímpics. L’estructura del programa està basada en els clubs, que són els que desenvolupen la feina de captació i base dels joves esportistes. A partir d’aquí, és el programa qui es responsabilitza dels joves amb més talent, seleccionant-los per a la seva posterior tecnificació.

CRITERIS DE SELECCIÓ DE WINDSURF 23/24

Veure més