GOIB GOIB
CA
Home / Tecnificació

Voleibol

El programa de voleibol es presenta a l'any 2009 per tal d’oferir als esportistes un programa adreçat a augmentar els seus nivells esportius, acadèmics i personals, tenint en compte les necessitats, expectatives i limitacions dels esportistes, pares i mares de jugadores, entrenadors, clubs i estaments federatius.

Els esportistes que s’incorporen nous al Centre de Tecnificació ho fan, prioritàriament, a l’edat que correspon a la categoria de cadet de primer any.

Durant l’etapa d’iniciació dels esportistes (categories benjamí, aleví i infantil) els tècnics responsables del CTE fan el seguiment de les que més endavant seran les futures promeses, valorant així la seva evolució i progressió tècnica i competitiva durant 3 o 4 anys.

Durant aquesta etapa també es realitza una observació de les esportistes del Grup de Seguiment CTE en la competició que participen, bé sigui amb els seus clubs, o algunes d’elles que arriben a formar part de les seleccions autonòmiques, en els Campionats d’Espanya. Els tècnics valoraran molt positivament aquelles esportistes que decideixin treballar en el Grup de Seguiment.

El CTEIB de Voleibol està a disposició dels esportistes que desitgin començar o continuar el seu camí cap a l’excel·lència.

Tots aquests esportistes tindran unes condicions d’entrenament òptimes i específiques al seu abast (desenvolupament tècnic, físic i mental) on l’objectiu principal és la preparació individual per assolir els nivells més alts en el voleibol.

Criteris selecció Voleibol Temp. 23/24

Veure més