Vela

El programa de tecnificació de vela duu en actiu des de la temporada 1998-1999, és el pas mitjà entre els esportistes joves que destaquen i els esportistes professionals.

La metodologia que utilitzem a aquest programa es pot fer extensiva per a entrenadors de diferents nivells d’equips i clubs de Balears. Cobreix d’aquesta forma la necessitat de tecnificació a nivell autonòmic i permet la incorporació de regatistes a programes nacionals, és a dir, els regatistes d’iniciació comencen en els seus clubs i al començar a destacar passen al programa Federatiu conegut com Pla Global de Tecnificació (PGT), dintre d’aquest pla es troben els clubs, la Federació Balear de Vela i a més el programa específic de la Fundació per a l’Esport Balear que permet aconseguir la major tecnificació pels regatistes destacats de Balears.

Actualment la Federació de Vela de les Illes Balears i la Fundació per a l’Esport Balear ha establert una estreta col·laboració per a treballar conjuntament, oferint així els millors mitjans per a la correcta progressió esportiva dels regatistes de Balears.

CRITERIS DE SELECCIÓ DE VELA TEMP. 23/24