Tir Olímpic

En l’actualitat  el programa de tecnificació de tir olímpic està integrat per esportistes de l’illa de Mallorca, si bé el programa està en contacte amb els diferents clubs de totes les illes.

Aquest serà el sisè any que se desenvolupa el programa de tecnificació del CTEIB.

Actualment es un programa anual i compta amb sis places destinades a esportistes des de 13 anys categoria infantil, cap endavant. Pel desenvolupament de l’activitat esportiva de tir olímpic es compta amb les diferents instal·lacions dels clubs de les illes, dels quals son socis.

A més els esportistes podran disposar de les sales d’entrenament físic a les instal·lacions del centre de tecnificació, sistemes i mitjans d’entrenament per al seu perfeccionament esportiu, psicòlogues, i serveis mèdics facilitats pel CTEIB.