Rugbi

El programa de tecnificació́ de rugbi del CTE Illes Balears és un projecte de formació́ integral. Aquest ajuda als jugadors i jugadores de projecció́ en edat de formació́ a compaginar el rugbi d’alt nivell i els estudis. Amb un objectiu clar el de seguir formant persones i jugadors del més alt nivell possible, acadèmic, personal i esportiu, convertint l’esport col·lectiu en un programa individualitzat per a arribar al joc col·lectiu. En aquest camí desenvolupem la carrera esportiva de cada jugador i jugadora durant els quatre anys, utilitzant el joc col·lectiu i la competició perquè cada projecte es desenvolupi en funció de les seves necessitats. Evidentment cercam que el joc que desenvolupem com a equip sigui el més lliure possible perquè cada jugador pugui expressar el seu talent.

El Programa de rugbi del CTEIB està a disposició dels esportistes que desitgin començar o seguir el seu camí cap a l’excel·lència.

A més d’oferir un treball esportiu destacat, els esportistes del programa formaran part del programa d’esports-estudis a l’IES CTEIB. Els alumnes-esportistes tendran així l’oportunitat de seguir amb un ensenyament escolar de qualitat adaptat a les exigències de l’entrenament i la competició́ d’alt nivell en rugbi.

Criteris de selecció de rugbi temp. 23/24