Home / Tecnificació

Programa de captació de natació adaptada

Coneixes algú que vulgui practicar la natació adaptada?

Des de la Fundació per a l’Esport Balear volem oferir-te l'oportunitat de provar la natació adaptada i per això realitzarem unes jornades pràctiques perquè et llencis a la piscina. La jornada, que dirigirà el director tècnic del programa de natació paralímpica, us donarà eines i pautes tant si sou nedadors i nedadores principiants com si teniu un nivell més avançat.

A més a més, en els mesos d’estiu realitzarem un campus de natació adaptada, en què els entrenaments seran més específics i adaptats al nivell esportiu de cada participant.

Finalment, els participants d’aquest campus tindran l'oportunitat de ser seleccionats per formar part del programa de seguiment de natació paralímpica de la Fundació.

Millorar la qualitat de vida, integrar-se en un grup, augmentar l’autoestima o perfeccionar el  nivell esportiu són alguns dels avantatges que la pràctica de la natació adaptada et pot aportar. Fins i tot pots arribar als jocs paralímpics.

Si ets una persona amb discapacitat i estàs interessada a fer natació, si coneixes algú, o si t’agradaria rebre més informació, posa’t en contacte amb nosaltres. Emplena el formulari que trobaràs al web www.fundacioesportbalear.es

Descripció del programa