Home / Tecnificació

Piragüisme

El Programa de tecnificació de Piragüisme es va crear a l’any 1998. El programa sorgeix de la necessitat de concentrar als millors piragüistes de les illes en un lloc d’entrenament, amb un horari d’estudis adequat per poder realitzar dues sessions d’entrenament diàries i aconseguir que els piragüistes més destacats i condicions millorin tècnicament, realitzant una selecció de talents entre els esportistes dels club.

Estructura i esglaons d’evolució dels esportistes Piragüisme Balear:

1. Cursos d’iniciació d’hivern o estiu

2. Iniciació a l’entrenament i competicions locals.

3. Entrenament i competició interilles. Esport unificat del Consell de Mallorca, Consell de Menorca i Consell d’Eivissa.

4. Entrenament i competició interilles

5. Entrenament i competició Nacional

6. Seleccionats pel programa de tecnificació Balear de Piragüisme

7. Seleccionats pels programes de tecnificació Nacional de Piragüisme i/o competicions internacionals.

8. Incorporació a l’equip Nacional Absolut.

L'objectiu del programa és donar als palistes de Balears unes condicions d'entrenament millors de les que tenen als seus clubs, tant d'instal·lacions com de material i horari escolar, per poder dur a terme una planificació d'alt nivell, amb l’últim fi d'arribar a introduir als esportistes dins el centres d'alt rendiment o en el millor del casos a l'equip nacional.

Veure més