Home / Tecnificacion

Dia Internacional contra la LGTBI fòbia a l'esport

• Fecha inicio: 19/02/2021
  • Fecha fin: 19/02/2021

Curtmetratge “Fuera de Juego”

Uneix-te a la nostra iniciativa i defensem junts els drets LGTBI al món de l’esport.

En què consisteix l’activitat?

El 19 de febrer és el Dia Internacional contra la LGBTI fòbia al món de l’esport i des de la Fundació per a l’Esport Balear, impulsem una iniciativa de sensibilització a tots els centres escolars de les Illes Balears.

La visibilitat és una de les claus per combatre l’homofòbia en l’esport i la finalitat d’aquesta iniciativa és unir a l’alumnat, aficions, equips i esportistes contra l’homofòbia en l’esport i donar un missatge de suport i respecte a la diversitat LGTBI en els terrenys de joc.

Els centres educatius, federacions o clubs esportius interessats en participar de l’activitat, rebran diferent material per poder treballar dins les aules.

Aquest material consta de:

- Un curtmetratge titulat “Fuera de Juego”. Aquest curt ha estat realitzat per Miquel Pons, un jove mallorquí que amb aquesta iniciativa pretén crear consciència sobre l'LGTBI-fòbia en el món de l'esport i concretament l'homofòbia en l'àmbit del futbol.

- 3 unitats didàctiques realitzades per l’associació Ben Amics per a que després de la visualització del curtmetratge, el professorat pugui treballar amb l’alumnat.

El divendres 19 de febrer, crearem una campanya de sensibilització on mitjançant les xarxes socials i utilitzant l’etiqueta #DefensemDretsLGTBIesport, anirem publicant les imatges que ens envieu o compartint el contingut que el vostre centre comparteixi a les xarxes.

Com puc adherir el meu centre?

Únicament heu d’emplenar el formulari d’inscripció.

Formulari inscripció

Una vegada rebut el formulari d’inscripció, us farem arribar via correu electrònic un enllaç amb el curtmetratge juntament amb un pdf amb les unitats didàctiques.

IMPORTANT:

• Les dades que es sol·liciten són per fer un seguiment estadístic dels centres adherits.
  • L’adhesió a l’activitat “Fuera de Juego” no té cap cost.
  • La Fundació per a l’Esport Balear és la promotora de l’activitat.
  • Cada centre educatiu és el responsable d’organitzar i desenvolupar l’activitat.

És molt important donar a conèixer a la població l’activitat que farem. Per aconseguir-ho, demanem que durant tota la setmana del 15 al 19 de febrer, es publiquin a les xarxes socials les propostes i les activitats de cada centre amb l’etiqueta #DefensemDretsLGBTIesport.

La Fundació per a l’Esport Balear recollirà totes les iniciatives dels centres escolars adherits i farà de plataforma de difusió de les diferents activitats que s’hi facin.

Contacte

No dubteu a contactar amb nosaltres si us sorgeix qualsevol consulta al correu electrònic egomez@fundacioesportbalear.es o al telèfon 971 71 08 11.